למה שמהנדס צעיר יוביל דיון במאבק לשינוי האקלים בחודש הבא, בפני הארגון הכלכלי החזק בעולם?

ג'יימס פורסי הוא מהנדס בחברת BuroHappold שבבריטניה. לפני שמגפת הקורונה תפסה את תשומת הלב של כולנו ואת כותרות החדשות בעולם, שינויי האקלים היו הנושא הבוער ששלט בשיח התקשורתי ב -2020. המהנדס פורסי, מאמין נלהב למאבק בשינוי האקלים מאמין שתפקידם של מהנדסים לסייע בהפחתת פליטות פחמן ולקדם את נושאי הקיימות בדחיפות המירבית ולכן, החברה שבה הוא עובד הצליחה לסחוף אחריה עשרות חברות הנדסה ובנייה והכריזו על מצב חירום אקלימי עולמי ולקידום מזעור ההשפעה של ענף הבנייה והתשתיות על הסביבה. "כמהנדס שמתכנן בניין בן 60 קומות, צריכת המשאבים בתהליך בניית המבנה הוא עצום", אומר פורסי. "הפעולה אינה נוגעת רק למהנדסים, אלא שיש לנו את הידע הטכני שיעזור לחולל שינוי אמיתי." פורסי מאמין כי המהנדסים יכולים להוביל את השינוי הזה ומציע לפעול מתוך עקרונות כלכליים מעגליים תוך שמירה על משאבי הטבע יקרי הערך.

לסיכום, פורסי, בן ה- 25, החליט להוביל את התפיסה הזו יחד עם חברות הנדסה הנוספות ולייצג את הענף בועידת הפסגה הקרובה של ה- G7. מדובר בארגון כלכלי בינלאומי שכולל 8 מדינות: ארצות הברית, רוסיה, קנדה, יפן, גרמניה, צרפת, איטליה ובריטניה. מדינות אלו ביחד מייצגות כ-65% מהכלכלה העולמית. האירוע היה אמור להתקיים בוושינגטון בחודש יוני הקרוב, אך במקום זאת יתקיים באמצעות שיחת ועידת בוידאו, כתוצאה מהגבלות מגפת הקורונה. בסיום הכתבה הוא אומר כך: "הנדסה היא קריירה נהדרת. זה לא סתם להיות מהנדס אלא להיות מסוגל באמת לחולל שינוי ולהשתמש במערך המיומנות הטכני שלך כדי לשפר את העולם סביבך". ומה אתם.ן חושבים.ות?

לקריאת הכתבה המקורית – כאן.

למידע נוסף על המפגש של ארגון הG7 – כאן.

פרויקטי התחדשות עירונית והתמודדות עם נזקי המלחמה למבנים ותשתיות, מייצרים כמויות אדירות של פסולת בנייה. 
פסולת זו עלולה להוות מפגע כלכלי, סביבתי, נופי, חברתי ובריאותי, אך גם הזדמנות להפקת חומרי גלם חדשים וליצירת מרחבים מקיימים יותר. 
הצטרפו אלי לוובינר בנושא ברביעי הקרוב.
דילוג לתוכן