חברת ארמדילה זכתה בפרס המלכה לשנת 2020 על חדשנות בבנייה

חברת המגורים הסקוטית ארמדילה – Armadilla קיבלה לפני כשבועיים את פרס מלכה Queen’s Awards כהוקרה להישג הבולט שלה בתחום החדשנות. הזוכים הקודמים דיווחו כי נהנו מהכרה עולמית, עלייה בערך המסחרי ובעלייה במורל הצוות. מדובר בחברה שמייצרת מרחבי מגורים ידידותיים לסביבה עם חיפוי חיצוני המדמה את השריון של החיה המוכרת – הארמדיל שנודע בעיקר בשריון הגוף הנוקשה שלו. החברה מקדמת עיצוב ביופילי – שיטת עיצוב ליצירת חללי עבודה, מגורים ואירוח שיש בהם לשפר את הרווחה, היצירתיות והבריאות וקירבה למגע עם הטבע והסביבה תוך שימוש בחומרים טבעיים עד כמה שניתן.

החברה נוסדה בשנת 2010 כעסק משפחתי וכעת מספקת ללקוחות ברחבי בריטניה ומחוצה לה יחידת אירוח מפוארים שיוצרו בתהליכים מתקדמים שכוללים חיפוי חיצוני מעץ וחלל אירוח לינה. למבנה דרישות אנרגיה נמוכות ותוחלת חיים ואחריות של 50 שנה עם מינימום תחזוקה – הכל חלק מהמחויבות של החברה לקיימות וכלכלה מעגלית. החברה הכפילה את מחזור ההכנסות שלה בשנה האחרונה ל -2 מיליון ליש"ט והמשיכה להתרחב כדי לענות על צרכי הלקוחות בסקוטלנד, באזורים אחרים בבריטניה, אירופה, המזרח התיכון, אוסטרליה וניו זילנד.

פרויקטי התחדשות עירונית והתמודדות עם נזקי המלחמה למבנים ותשתיות, מייצרים כמויות אדירות של פסולת בנייה. 
פסולת זו עלולה להוות מפגע כלכלי, סביבתי, נופי, חברתי ובריאותי, אך גם הזדמנות להפקת חומרי גלם חדשים וליצירת מרחבים מקיימים יותר. 
הצטרפו אלי לוובינר בנושא ברביעי הקרוב.
דילוג לתוכן