איך מעבירים הרצאה על חומרי גלם לענף הבנייה בזמן הקורונה? 3 עצות ממישהי שעשתה את זה.

שלום חברים וחברות,

מקווה ששלומכם.ן טוב ושחזרתם לשיגרה מבורכת. ואם לא, אני מקווה שהכל יסתדר במהרה.

אז רציתי לספר שבזמן הקורונה, העברתי 3 הרצאות ו-י-ר-ט-ו-א-ל-י-ו-ת על חדשנות בחומרי גלם לסטודנטים.ות ממכללת רופין שליד נתניה, בצלאל בירושלים וקבוצת נשים שעוסקות בקלינטק מחו"ל מבלי לצאת מהבית.

בכל ההרצאות לא ויתרתי על המחשה של אגרטים ממוחזרים (מפסולות בנייה), שומשום שטוף, אבקות גומי ממוחזר מצמיגים ועוד. מה למדתי?

1. להכין את הקהל מראש – בקשתי מראש שהסטודנטיםות יכינו חומרים ומוצרים שמעניינים אתכם.ן – אחת הסטודנטיות הביאה דוגמאות לזכוכית ונפתח דיון בנושא.

2. מסר חד שעובר דרך עין המצלמה – שהמסר עובר גם אם בלתי אפשרי לראות בצורה חדה. ברור שאם היו רואים את החומרים פנים אל פנים וחשים בהם במגע היה יותר טוב. איך אני יודעת? כי זה הציף שאלות ועניין רב בקרב כולם.

3. הזמנה להקשיב ולצפות שוב מכל מקום ובכל זמן – ההמחשה וההרצאה הייתה מלווה בהרבה דוגמאות לפרויקטים מהארץ ומחו"ל, בעקבות ההרצאות הללו פנו אלי כמה סטודנטים והזמינו ההרצאה והמצגת מוקלטת בעברית ובאנגלית תמורת תשלום סימלי מאוד.

אז מה למדתי? שכשמתכוננים ומכינים את הקהל, ממחישים את המסר בצורה מיטבית וחושפים את המשתתפים לכמה שיותר דוגמאות רלוונטיות להם/ן זה עשוי להוביל ולעודד אותם להשתתף, לשמור על קשר ואולי גם לבצע רכישות ושעות ייעוץ.

ל"ג בעומר, נטול מדורות, שמח לכולכם.

ממני, עדי מגר

לרכישת וובינר מוקלט בעברית – https://bit.ly/2yXnlgN

לרכישת וובינר מולט באנגלית – https://bit.ly/2KYzrZR

פרויקטי התחדשות עירונית והתמודדות עם נזקי המלחמה למבנים ותשתיות, מייצרים כמויות אדירות של פסולת בנייה. 
פסולת זו עלולה להוות מפגע כלכלי, סביבתי, נופי, חברתי ובריאותי, אך גם הזדמנות להפקת חומרי גלם חדשים וליצירת מרחבים מקיימים יותר. 
הצטרפו אלי לוובינר בנושא ברביעי הקרוב.
דילוג לתוכן