הזמנה למפגש (וירטואלי) היום בנושא: התשתיות הפיזיות במזרח העיר ירושלים – 3.6.20

מפגש (וירטואלי) של החברה העירונית של ירושלים בשיתוף צוות החשיבה של מכון ירושלים למחקרי מדיניות וקרן פרידריך נאומן לקידום החירויות. המפגש יעסוק בנושא התשתיות הפיזיות במזרח העיר והעבודות שנעשות לשיפורן – בין השאר בהמשך להחלטת הממשלה 3790 ותכנית החומש הממשלתית. 

זו הזדמנות לשאול שאלות בנוגע לניהול חומרי גלם בעבודות תשתית, מיחזור פסולות ומכרזי תשתית.

במפגש יציג רן עציון, מנהל אגף מזרח העיר, בחטיבת התשתיות של חברת מוריה, החברה העירונית שעוסקת בעבודות תשתית בירושלים. חברת מוריה מבצעת חלק גדול מעבודות התשתית התחבורתית של תכנית החומש למזרח ירושלים (בהמשך להחלטה 3790 של הממשלה) שהן מרכיב מרכזי וחשוב בתכנית. נשמע את סקירתו של עציון ותגובות מפי עופר גריידינגר, מנהל האגף לתכנון עיר בעיריית ירושלים, ומפי איזי מגרה מתכנית אב לתחבורה. 

האירוע מנוהל על ידי ד"ר אמנון רמון. החל משנת 1993 עוסק צוות חוקרים במכון ירושלים בחשיבה על מזרח ירושלים. הצוות נפגש במכון אחת לחודש ומטרותיו הן להביא בפני קובעי מדיניות מידע אמין ועכשווי על המגמות הדמוגרפיות, החברתיות, הכלכליות והפוליטיות במזרח ירושלים. 

למידע והרשמה – לחצו כאן

מקור התמונה: ויקפדיה.

פרויקטי התחדשות עירונית והתמודדות עם נזקי המלחמה למבנים ותשתיות, מייצרים כמויות אדירות של פסולת בנייה. 
פסולת זו עלולה להוות מפגע כלכלי, סביבתי, נופי, חברתי ובריאותי, אך גם הזדמנות להפקת חומרי גלם חדשים וליצירת מרחבים מקיימים יותר. 
הצטרפו אלי לוובינר בנושא ברביעי הקרוב.
דילוג לתוכן