גיבוש אסטרטגיה לאתגרי קיימות ואיכות סביבה

הגענו לשלב המשמעותי והמכריע של התהליך אצלכם: גיבוש אסטרטגיה לארגון.

סוגיה אסטרטגית היא בעיה קיומית; זיהוי נכון של אותן בעיות יסוד, איומים או הזדמנויות העומדות בפני הארגון יאפשרו לגבש אסטרטגיה אשר תיתן מענה נכון לסוגיות אלו. פתרון הסוגיות האסטרטגיות מתבצע דרך גיבוש חלופות אסטרטגיות, הערכתן ובחירת האסטרטגיה המתאימה ביותר לארגון.

עבודה כיועצת אסטרטגית ומובילה כשנתיים בחברת י.א. מעוף – הפועלת באמצעות שיטות חדשניות לטיפול בפסולת ומים, אנרגיה ובנייה. העבודה כללה הגשות למענקים, עבודה מחקרית, הכנת מצגות וייצוג החברה בכנסים מקצועיים. העבודה כללה שילוב אסטרטגי ומחקרי אל מול אוניברסיטאות, קהילות מקומיות, ארגונים לא ממשלתיים, מוסדות מדינה, ארגונים בינלאומיים והמגזר הפרטי באמריקה הלטינית והקריביים.

השירות מתאים ל

גורמי ממשל ארצי ושלטון מקומי

חברות, תעשיות, אקדמיות וארגונים

יזמים/ות והציבור הרחב

עדי ייעצה לחברה שלנו בנושא פיתוח עסקי. לעדי יש רשת עצומה של קשרים והיא תמיד מעודכנת בחדשות והעדכונים החשובים ביותר בתחום של התעשייה והממשל. עדי מקצועית, בעלת מוטיבציה גבוהה ונעים לעבוד עימה.

מחקר בנושא: מחזור פסולת הבנייה בהתחדשות עירונית

מטרת עבודה זו הינה יצירת תשתית ידע שתאפשר הגדלה של היקפי מחזור הפסולת הנוצרת בתהליכי ההריסה של פרויקטי התחדשות עירונית. לצורך כך בוצעה בחינה של אופן הטיפול בפסולת ואפשרויות המחזור, של התקינה, האכיפה וההתנהלות בשטח ושל כמויות פסולות הבנייה שעתידות להיווצר בתהליכי ההריסה של התחדשות עירונית. על בסיס הסקירה והממצאים, גובשו מספר המלצות לקידום הנושא.

פרויקטי התחדשות עירונית והתמודדות עם נזקי המלחמה למבנים ותשתיות, מייצרים כמויות אדירות של פסולת בנייה. 
פסולת זו עלולה להוות מפגע כלכלי, סביבתי, נופי, חברתי ובריאותי, אך גם הזדמנות להפקת חומרי גלם חדשים וליצירת מרחבים מקיימים יותר. 
הצטרפו אלי לוובינר בנושא ברביעי הקרוב.
דילוג לתוכן